Strona główna/Aktualności/Urząd Miejski w Bieruniu coraz bardziej dostępny dla Mieszkańców!

Urząd Miejski w Bieruniu coraz bardziej dostępny dla Mieszkańców!

Aktualności 22 Maja 2020

Od poniedziałku, 25 maja Urząd Miejski w Bieruniu będzie bardziej dostępny dla Interesantów. Otwarta zostanie Kancelaria Ogólna Urzędu (na parterze budynku). Najważniejsze sprawy można będzie załatwiać również w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu.

Od 25 maja 2020 r. Kancelaria Ogólna i Kasa Urzędu będą dostępne Interesantów w następujących godzinach:  

  • poniedziałki - 8:00 - 16:00
  • wtorki, środy i czwartki - 8:00 - 14:30
  • piątki - 8:00 - 13:00 

 

 

W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii oraz na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r, Urząd Miejski w Bieruniu realizuje wyłącznie zadania niezbędne dla zapewnienia porządku publicznego, zdrowia, bezpieczeństwa i pomocy Mieszkańcom w szczególności sprawy z zakresu: 1) rejestracji stanu cywilnego; 2) ewidencji ludności i dowodów osobistych; 3) pomocy społecznej; 4) świadczenia usług komunalnych; 5) ochrony środowiska.

 

W zakresie realizacji niezbędnych spraw, od 25 maja 2020 r. również komórki organizacyjne Urzędu będą przyjmować Interesantów, ale zachowywać należy następujące zasady bezpieczeństwa:

  1. W jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż jeden Interesant na jedno stanowisko obsługi (nie licząc osoby obsługującej),
  2. Obsługa Interesanta odbywa się z zastosowanie zasad bezpieczeństwa i higieny, wynikających z bieżących wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego (maseczki, bezpieczna odległość, dezynfekcja).

 

Uwaga! Osoba chcąca skorzystać z pomocy konkretnego Wydziału lub Referatu, powinna zgłosić ten fakt w Kancelarii Ogólnej. Właściwy dla sprawy Urzędnik podejdzie i zaprosi Interesanta do odpowiedniego pokoju. W dalszym ciągu nie ma możliwości samodzielnego przemieszczania się po budynku Urzędu.

 

Wszelkie sprawy urzędowe załatwiać można nadal:

przez telefon - +48 32 708 09 10

przez e-mail - urzad@um.bierun.pl

przez ePUAP - KLIKNIJ TUTAJ.

 

 

Numer telefonu do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu:

+48 32 708 09 10

 

 Wykaz numerów telefonów do poszczególnych Wydziałów, Referatów i Biur dostępny jest

POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ TUTAJ.

 

Przypominamy, że Mieszkańcy mają także do dyspozycji e-Urząd - platformę oferującą elektroniczne usługi - DOSTĘPNĄ POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ TUTAJ.

 

Zachęcamy Mieszkańców do zakładania profilu na ePUAP-ie. Swoją tożsamość potwierdzić można w kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu (ul. Rynek 14 - parter budynku). Dzięki ePUAP wiele spraw w różnych urzędach załatwić można bez wychodzenia z domu — przez internet, w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu.

 

 

Jak samodzielnie założyć profil zaufany (ePUAP)?

Zachęcamy do obejrzenia filmiku przygotowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji

                                               

Podobne wiadomości:

do góry