Urząd Miejski w Bieruniu coraz bardziej dostępny dla Mieszkańców!
Aktualności 22 Maja 2020Od poniedziałku, 25 maja Urząd Miejski w Bieruniu będzie bardziej dostępny dla Interesantów. Otwarta zostanie Kancelaria Ogólna Urzędu (na parterze budynku). Najważniejsze sprawy można będzie załatwiać również w poszczególnych komórkach organizacyjnych Urzędu.
Od 25 maja 2020 r. Kancelaria Ogólna i Kasa Urzędu będą dostępne Interesantów w następujących godzinach:
- poniedziałki - 8:00 - 16:00
- wtorki, środy i czwartki - 8:00 - 14:30
- piątki - 8:00 - 13:00
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii oraz na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r, Urząd Miejski w Bieruniu realizuje wyłącznie zadania niezbędne dla zapewnienia porządku publicznego, zdrowia, bezpieczeństwa i pomocy Mieszkańcom w szczególności sprawy z zakresu: 1) rejestracji stanu cywilnego; 2) ewidencji ludności i dowodów osobistych; 3) pomocy społecznej; 4) świadczenia usług komunalnych; 5) ochrony środowiska.
W zakresie realizacji niezbędnych spraw, od 25 maja 2020 r. również komórki organizacyjne Urzędu będą przyjmować Interesantów, ale zachowywać należy następujące zasady bezpieczeństwa:
- W jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż jeden Interesant na jedno stanowisko obsługi (nie licząc osoby obsługującej),
- Obsługa Interesanta odbywa się z zastosowanie zasad bezpieczeństwa i higieny, wynikających z bieżących wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego (maseczki, bezpieczna odległość, dezynfekcja).
Uwaga! Osoba chcąca skorzystać z pomocy konkretnego Wydziału lub Referatu, powinna zgłosić ten fakt w Kancelarii Ogólnej. Właściwy dla sprawy Urzędnik podejdzie i zaprosi Interesanta do odpowiedniego pokoju. W dalszym ciągu nie ma możliwości samodzielnego przemieszczania się po budynku Urzędu.
Wszelkie sprawy urzędowe załatwiać można nadal:
przez telefon - +48 32 708 09 10
przez e-mail - urzad@um.bierun.pl
przez ePUAP - KLIKNIJ TUTAJ.
Numer telefonu do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu:
+48 32 708 09 10
Wykaz numerów telefonów do poszczególnych Wydziałów, Referatów i Biur dostępny jest
POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ TUTAJ.
Przypominamy, że Mieszkańcy mają także do dyspozycji e-Urząd - platformę oferującą elektroniczne usługi - DOSTĘPNĄ POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ TUTAJ.
Zachęcamy Mieszkańców do zakładania profilu na ePUAP-ie. Swoją tożsamość potwierdzić można w kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu (ul. Rynek 14 - parter budynku). Dzięki ePUAP wiele spraw w różnych urzędach załatwić można bez wychodzenia z domu — przez internet, w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu.
Jak samodzielnie założyć profil zaufany (ePUAP)?
Zachęcamy do obejrzenia filmiku przygotowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji
Podobne wiadomości:
- Uwaga! Przejazd kolumn pojazdów wojskowych przez drogi województwa śląskiego! 2024-02-12
- Komunikat w sprawie zalegania wód w międzywalu 2024-02-09
- Poszukujemy „Osoby wspierającej repatrianta” 2024-02-08
- Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami przy ul. Bojszowskiej bocznej 2024-01-26
- Pomagamy bezdomnym i zaginionym zwierzętom 2024-01-23
- Dodatek osłonowy w 2024 roku 2024-01-05
- Nabór kandydatów na ławników sądowych na kadencję 2024-2027 2024-01-04
- Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami przy ul. Mieszka I (bocznej) i ul. Dąbrówki 2023-12-08
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy oraz sprzedaży 2023-12-06
- Zima! Jakie obowiązki spoczywają na właścicielach nieruchomości? 2023-12-05