• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

egg

kurczak

ea

trawa

Strona główna/Aktualności/UWAGA! Nabór wniosków na usuwanie azbestu

UWAGA! Nabór wniosków na usuwanie azbestu

Aktualności 5 Lutego 2020

Starostwo Powiatowe w Bieruniu ogłosiło nabór wniosków na realizację zadań związanych z usuwaniem odpadów zawierających azbest zeskładowanych na posesji zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

Jeżeli jesteś Właścicielem/Zarządcą nieruchomości, na której są zeskładowane odpady zawierające azbest możesz ubiegać się o bezpłatny odbiór tych odpadów.

 

Zasady odbioru i unieszkodliwiania zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości będących własnością osób fizycznych” zwane dalej „Zasady odbioru …” zostały uchwalone przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego uchwałą Nr 51/15 z dnia 26 stycznia 2015 r. 

 

Bezpłatny odbiór zeskładowanych odpadów zawierających azbest przysługuje osobom fizycznym mającym tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

 

Warunki bezpłatnego odbioru azbestu:
1) złożenie wniosku
2) spełnienie wymogów formalnych określonych w „Zasady odbioru …”

 

Celem złożenia wniosku należy pobrać następujące dokumenty:

  • „Zasady odbioru …”
  •  wniosek dla osób fizycznych 
  • oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą
  • oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą
  • oświadczenie wynikające z §3 pkt.1 „Zasady odbioru …”
  • oświadczenie wynikające z §3 pkt. 2 „Zasady odbioru …”



Szczegółowe informacje dotyczące zasad odbioru zeskładowanego „azbestu" oraz składania wniosków można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, pok. 225; nr tel. (32) 226 91 64 lub (32) 226 91 61 w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej Starostwa Powiatowego.

 

Wnioski przyjmowane są w Starostwie Powiatowym w Bieruniu terminie od 3 lutego do 31 marca 2020 r. 

 

 

Pliki do pobrania

 

Podobne wiadomości:

do góry