• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

Urząd Miasta Bieruń

Panorama miasta Bieruń

Urząd Miasta Bierunia

Strona główna/Aktualności/Urząd Miejski ogranicza bezpośrednią obsługę Interesantów!

Urząd Miejski ogranicza bezpośrednią obsługę Interesantów!

Aktualności 31 Października 2020

Znacząco pogarsza się sytuacja epidemiczna w Polsce i Europie, a to oznacza, że zagrożenie zarażeniem koronawirusem dynamicznie narasta. Przybywa zachorowań również w Bieruniu. Na dzień dzisiejszy, tj. 31 października mamy w mieście 124 osoby zakażone COVID-19, a ponadto 340 osób poddanych jest kwarantannie. Ze względu na bezpieczeństwo Mieszkańców Bierunia oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Bieruniu, Urząd będzie zamknięty dla interesantów!

Warto podkreślić, że wzrosła również ilość pracowników Urzędu Miejskiego u których wykryto obecność COVID-19. Kilka dni temu, z tego właśnie powodu zapadła decyzja o zamknięciu kasy Urzędu Miejskiego. Warto też dodać, że Prezes Rady Ministrów wydał polecenie, w którym nakazane jest, by maksymalna ilość pracowników administracji publicznej wykonywała swoje obowiązki zdalnie.

Od dnia 4 listopada (środa) Urząd Miejski w Bieruniu, poza pilnymi przypadkami, nie będzie obsługiwał Mieszkańcow stacjonarnie. Wracamy do sposobu funkcjonowania Urzędu z wiosny tego roku.

Z uwagi na fakt, że część z Państwa być może zaplanowała sobie wizytę w Urzędzie na nadchodzący tydzień, chcemy wyjść na przeciw Państwa oczekiwaniom. W poniedziałek, 2 listopada oraz we wtorek, 3 listopada Urząd będzie jeszcze otwarty. Zalecamy jednak, by załatwiać w nim sprawy jedynie bezwzględnie wymagające wizyty osobistej.

W środę nastąpi zamknięcie wejść do Urzędu, co nie oznacza jednak, że Państwa sprawy nie będą należycie prowadzone. Urzędnicy będą na bieżąco wykonywać swoje obowiązki i załatwiać Państwa sprawy. Dostępni dla Państwa będą przez telefon i e-mail. Do Urzędu wejść będą mogły jedynie osoby umówione wcześniej telefonicznie na spotkanie z urzędnikiem w sprawach, które bezwzględnie wymagają takiego spotkania.

 

W sytuacjach losowych, bądź w sprawach wymagających podjęcia niezwłocznych działań administracyjnych, Interesanci przyjmowani będą we wskazanym miejscu i czasie. Należy umówić się telefonicznie, w celu załatwienia konkretnej sprawy.

 

Wszelkie sprawy urzędowy załatwiać będzie można:

przez telefon - +48 32 708 09 10

przez e-mail - urzad@um.bierun.pl

przez ePUAP - KLIKNIJ TUTAJ

przez eUrząd - KLIKNIJ TUTAJ

 

W przedsionku budynku Urzędu znajdować będzie się skrzynka podawcza, do której składać będzie można pisma, wnioski i dokumenty. 

 

Dokonywanie płatności zalecane jest przez wykonywanie przelewów elektronicznych!

Konto bankowe: 

ING S.A.

46 1050 1399 1000 0090 3049 8563

 

Konto na opłatę za śmieci:

 44 1050 1399 1000 0090 3058 4735 

 

Wpłat z tytułu podatków/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe wskazane w decyzjach podatkowych/zawiadomieniach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Powyższe numery kont posłużyć mogą tym z Państwa, którzy nie dokonywali do tej pory przelewów bankowych i nie znają numeru swojego indywidualnego konta.

 

Numer telefonu do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu:

+48 32 708 09 10 

Numer telefonu do Referatu Podatków

+48 32 708 09 43

Numer telefonu do Wydziału Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami

+ 48 32 708 09 85

 Wykaz numerów telefonów do pozostałych Wydziałów, Referatów i Biur dostępny jest

POD TYM LINKIEM - KLIKNIJ TUTAJ.

 

Aby ułatwić Państwu naukę załatwiania spraw urzędowych online, zamieszczamy poniżej filmik zrealizowany przez Ministerstwo Cyfryzacji z instruktażem jak założyć samodzielnie Profil Zaufany (ePuap), a także linki do tekstów podpowiadających jak korzystać z ePuapu oraz z e-Urzędu, czyli platformy oferującej eletroniczne usługi.

 

                                            

Jak założyć ePuap?

 

Przeczytaj:

 

Podobne wiadomości:

do góry