• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

Urząd Miasta Bieruń

Panorama miasta Bieruń

Urząd Miasta Bierunia

Strona główna/Aktualności/Ruszył nabór wniosków na usunięcie azbestu!

Ruszył nabór wniosków na usunięcie azbestu!

Aktualności 22 Lutego 2021

Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego ogłasza nabór wniosków na usunięcie i unieszkodliwienie w 2021 r. odpadów zawierających azbest, zeskładowanych na posesji zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego, w tym miasta Bierunia.

Jeżeli jesteś Właścicielem/Zarządcą nieruchomości na której są zeskładowane odpady zawierające azbest możesz ubiegać się o bezpłatny odbiór tych odpadów. WIĘCEJ:  www.powiatbl.pl.

 

 

Zasady odbioru i unieszkodliwiania zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości będących własnością osób fizycznych” zwane dalej „Zasady odbioru …” zostały uchwalone przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego uchwałą Nr 51/15 z dnia 26 stycznia 2015 r. zmienioną uchwałą Nr375/20 z dnia 13 marca 2020 r.

Bezpłatny odbiór zeskładowanych odpadów zawierających azbest przysługuje osobom fizycznym mającym tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

Warunki bezpłatnego odbioru azbestu

  • złożenie wniosku
  • spełnienie wymogów formalnych określonych w „Zasady odbioru …”.

 

Celem złożenia wniosku należy:

  • pobrać i wypełnić wniosek oraz te oświadczenia które odpowiadają Państwa sytuacji:
  1. wniosek dla osób fizycznych
  2. oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą
  3. oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą
  4. oświadczenie wynikające z §3 pkt.1 „Zasady odbioru …”
  5. oświadczenie wynikające z §3 pkt. 2 „Zasady odbioru …”

 

  • zapoznać się z dokumentami dołączonymi do wniosku:
  1. „Zasady odbioru …”
  2. klauzula informacyjna - RODO

Informacje ogólne

Dokumenty, o których mowa powyżej, można pobrać również w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa.

Wnioski przyjmowane będą w Starostwie Powiatowym w Bieruniu w terminie od 1 lutego do 30 kwietnia 2021 r.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad odbioru zeskładowanych odpadów zawierających azbest jak też składania wniosków można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa oraz pod nr telefonu (32) 226 91 64 lub (32) 226 91 61 w godzinach pracy urzędu.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

 

Podobne wiadomości:

do góry