Strona główna/Aktualności/Ruszył Rejestr Danych Kontaktowych

Ruszył Rejestr Danych Kontaktowych

Aktualności 10 Lutego 2020

Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) to baza, dzięki której mamy pewność, że administracja publiczna ma dostęp do naszych aktualnych danych kontaktowych.

Pozwala to na szybki i skuteczny kontakt by powiadomić o:

  • dokumentach gotowych do odbioru,
  • rozpatrzeniu złożonych wniosków,
  • potrzebie uzupełnienia dokumentów lub informacji w naszych sprawach, prowadzonych w urzędach.

 

 

RDK nie będzie używany do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam, ale wyłącznie do informowania o sprawach bezpośrednio dotyczących osobę.

 

Dane w RDK są bezpieczne, a dostęp do nich mają tylko administracja publiczna i podmioty realizujące zadania publiczne.

Dane kontaktowe przekazane do Rejestru w każdej chwili można zmienić albo usunąć. Samodzielnie decydujemy czy udostępniamy numer telefonu komórkowego czy adres e-mail lub oba.

 

W Rejestrze Danych Kontaktowych przetwarza się tylko jeden numer telefonu komórkowego lub tylko jeden adres poczty elektronicznej osoby fizycznej.

Od 12 stycznia 2020 r.

Wniosek o wydanie dowodu osobistego-dodatkowo poza dotychczas wymaganymi danymi-zawiera informację o wyrażeniu zgody na przekazanie danych do RDK.

Od 28 maja 2020 r.

W formularzach: zgłoszenie pobytu stałego, zgłoszenie pobytu czasowego, zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego i zgłoszenie wymeldowania miejsca pobytu czasowego-poza dotychczas wymaganymi danymi-również zamieszczać się będzie informację o wyrażeniu zgody na przekazanie danych do RDK.

Podobne wiadomości:

do góry