Strona główna/Aktualności/Wyniki głosowania w Budżecie Partycypacyjnym - Bieruń 2016

Wyniki głosowania w Budżecie Partycypacyjnym - Bieruń 2016

Budżet Partycypacyjny 6 Listopada 2015

Znamy już wyniki głosowania mieszkańców na projekty w ramach budżetu partycypacyjnego Bieruń 2016. Po podliczeniu głosów możemy przedstawić projekty, które będą realizowane w przyszłym roku.

Przypominamy, że udział w głosowaniu mógł wziąć każdy bierunianin, który w dniu oddania głos ukończył 16 rok życia i zamieszkuje w swoim okręgu konsultacyjnym. W ramach budżetu partycypacyjnego do podziału było pół miliona złotych. Zgłoszonych zostało 57 projektów, a do głosowania dopuszczono 54 z nich.

W pierwszej edycji budżetu partycypacyjnego w Bieruniu uprawnionych do głosowania było 16225 bierunian, z czego swój głos oddało 2439 osób, co stanowi 15 % naszych mieszkańców. Ważnych głosów oddano 2254, a 185 nieważnych. Główne przyczyny nieważności głosów to: brak pełnego adresu zamieszkania, brak lub podanie nieprawidłowego numer pesel, czy oddanie głosu na projekty w nie swoim okręgu konsultacyjnym.

Największe zainteresowanie wyborem projektów było w okręgu nr 9 - Kolonia - Jajosty, gdzie zagłosowało aż 33 % mieszkańców. Dzięki najwyższej frekwencji i zaoszczędzonym środkom z pozostałych okręgów, w tym okręgu zostaną zrealizowane dwa projekty z największą ilością głosów! (wynika to z regulaminu).

Drugie miejsce pod względem frekwencji zajął okręg nr 11 - Warszawska - Mieszka I 23%, a trzecie ex aequo okręgi nr 12 - Osiedle Węglowa i 13 Osiedle Granitowa, gdzie frekwencja wyniosła 20%.

Łącznie w Bieruniu w 2016 roku w ramach budżetu partycypacyjnego zostanie zrealizowanych 21 projektów!

Wszystkim osobom, które zaangażowały się i oddały swój głos bardzo serdecznie dziękujemy!

Do realizacji w ramach „Budżetu Partycypacyjnego Bieruń 2016” zakwalifikowano następujące projekty:

Lp. Nazwa projektu Szacunkowy koszt 
projektu w zł
Liczba uzyskanych 
punktów
Okręg nr 1 - Oświęcimska - Marcina:
1. PRZEBUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ UL. OŚWIĘCIMSKIEJ (OD SKLEPU "SIMPLY" DO UL. MLECZNEJ) WRAZ ZE ŚCIEŻKĄ ROWEROWĄ 36 668,00 371
Okręg nr 2 - Osiedle Homera:
2. COŚ DLA MŁODSZYCH COŚ DLA STARSZYCH 30 038,65 256
Okręg nr 3 - Domy Polne - Łysinowa:
3. SPOTKAJMY SIĘ NA ŁYSINIE 20 000,00 807
Okręg nr 4 - Starówka:
4. WAKACYJNE SPOTKANIE Z BOGIEM 8 000,00 332
5. UPORZĄDKOWANIE ZIELENI ORAZ UTWORZENIE TRAKTU PIESZO-ROWEROWEGO NA GROBLI 10 000,00 312
6. MŁODY BIERUŃ - WIZYTA MŁODZIEŻY Z RÓŻNYCH KRAJÓW ŚWIATA PODCZAS ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY W KRAKOWIE 5 000,00 244
Okręg nr 5 - Krakowska - Baraniec:
7. OPRACOWANIE PROJEKTU I REALIZACJA MODERNIZACJI FONTANNY NA BIERUŃSKIM RYNKU 34 883,00 183
Okręg nr 6 - Wita - Rędzinna:
8. "BEZPIECZNIEJ NA WITA" - POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH I KIEROWCÓW NA UL. WITA POPRZEZ ZAMONTOWANIE URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO 20 000,00 658
Okręg nr 7 - Osiedle Chemików:
9. NASZ WEMBLEY 25 000,00 381
Okręg nr 8 - Bojszowska - Borowinowa:
10. PLAC ZABAW PRZY UL.  BOROWINOWEJ 16 319,00 597
Okręg nr 9 - Kolonia - Jajosty:
11. CHWILA ZADUMY PRZY KAPLICZCE 18 000,00 1333
12. PLENEROWA SIŁOWNIA NA JAJOSTACH 18 500,00 632
Okręg nr 10 - Ściernie - Zarzyna:
13. WIATA WOLNO STOJĄCA 19 300,00 601
Okręg nr 11 - Warszawska - Mieszka I:
14. SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA 20 750,00 857
Okręg nr 12 - Osiedle Granitowa:
15. AKTYWNOŚĆ POD CHMURKĄ DLA ZDROWIA I KONDYCJI - SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA 36 600,00 1823
16. WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA 9 000,00 434
Okręg nr 13 - Osiedle Węglowa:
17. WYMIANA NAWIERZCHNI CHODNIKA OŚ. UL. WĘGLOWA 56 240,00 2049,5
Okręg nr 14 - Kopań - Bijasowice:
18. DLA KAŻDEGO COŚ ZDROWEGO - SIŁOWNIA POD CHMURKĄ 24 971,00 237
Okręg nr 15 - Warszawska - Wawelska - Zabrzeg:
19. BUDOWA CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO ŁĄCZĄCEGO UL. JAGIEŁŁY Z UL. J. BUDZYŃSKIEJ - W ŚLADZIE TZW. PLANTÓW KAROLA - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 30 000,00 970
20. ZAWSZE JEST KTOŚ DLA KOGO WARTO ŻYĆ 5 200,00 202
Okręg nr 16 - Czarnuchowice:
21. POPRAWA WARUNKÓW KLIMATYCZNYCH W OGÓLNODOSTĘPNEJ SALI BUDYNKU OSP CZARNUCHOWICE 17 800,00 245

Kategoria: powiązane pliki [17]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
pdf Protokół 1.18MB Plik: Protokół
pdf Załącznik nr 1 655.35KB Plik: Załącznik nr 1
pdf Załącznik nr 2 697.55KB Plik: Załącznik nr 2
pdf Załącznik nr 3 650.21KB Plik: Załącznik nr 3
pdf Załącznik nr 4 749.02KB Plik: Załącznik nr 4
pdf Załącznik nr 5 650.58KB Plik: Załącznik nr 5
pdf Załącznik nr 6 652.1KB Plik: Załącznik nr 6
pdf Załącznik nr 7 682.93KB Plik: Załącznik nr 7
pdf Załącznik nr 8 644.83KB Plik: Załącznik nr 8
pdf Załącznik nr 9 660.26KB Plik: Załącznik nr 9
pdf Załącznik nr 10 656.44KB Plik: Załącznik nr 10
pdf Załącznik nr 11 642.03KB Plik: Załącznik nr 11
pdf Załącznik nr 12 753.25KB Plik: Załącznik nr 12
pdf Załącznik nr 13 657.93KB Plik: Załącznik nr 13
pdf Załącznik nr 14 651.64KB Plik: Załącznik nr 14
pdf Załącznik nr 15 690.15KB Plik: Załącznik nr 15
pdf Załącznik nr 16 670.07KB Plik: Załącznik nr 16

do góry