Oficjalny serwisUrzędu Miejskiego w Bieruniu

UWAGA! RPWiK URUCHOMIŁ INTERNETOWE BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Data dodania: 2018-10-04

Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach Spółka Akcyjna uprzejmie informuje, iż do dyspozycji Klientów Przedsiębiorstwa posiadających podpisaną umowę o zaopatrzenie w wodę, przekazano Internetowe Biuro Obsługi Klienta (www.ibok.rpwik.tychy.pl), umożliwiające: skorzystanie z usług: e-faktura i e-odczyt, ustawienie cyklu i dnia podawania odczytu, wgląd do  swoich rozliczeń, historię odczytów, czy też płatność on-line.

 

Ponadto, dla Odbiorców korzystających z wyżej wymienionych usług, przewidziana jest niższa opłata abonamentowa.

 

Zachęcamy do korzystania z nowoczesnego i praktycznego narzędzia i zalogowania się do i-BOK już dziś.

drukujDrukuj poleć znajomemuPoleć znajomemu zapisz jako pdfZapisz jako PDF
Redagował: Magdalena Kutynia 2018-10-04 21:54:39 wstecz
Urząd Miejski w Bieruniu, 43-150 Bieruń
ul. Rynek 14
Tel.: (+48 32) 324 24 00, Fax: (+48 32) 216 47 77
e-mail: urzad@um.bierun.pl

Newsletter

Miasta partnerskie